Shopping och KSS

I Söndags så var vi på Ikea och shoppade.. Härligt härligt!
Man hittar ju alltid massa saker som man behöver när man är där.. ;-P
Henrik ville åka till Örebro och jag ville till Jkpg, då det finns mera saker där!
Men vi hamnade iaf i Örebro till slut! :-) jag vet inte riktigt vad vi shoppade för alla pengar som vi gjorde av med där inne men.. humm.. massa små lull, lull skulle jag gissa på. Haha
Vi var även inne en sväng på Marieberg.. ohh sikken skit.. Man hittar ju inte någonting där inne längre ju, snacka om rörig uppläggning av ett shoppingcenter!
*Tummen ner*

Våran Måndag bestod av typ inte så mycket.. lugn och ro.
Jag tar mig ju inte direkt för och gör så mycket när Henrik jobbar kväll.. Lite segt men sant.. Haha
Pappa, Nettan och Nikki var här en sväng och det var väl typ det som hände efter Henrik åkt och jobbat!

Idag så har vi varit i Skövde, henrik har hämtat sina nya skoinlägg på KSS.
(Om han nu fick rätt, det återstår ju att se i morgon när han ringer och frågar, Haha) 
Molly tyckte att det var mycket kul att gå omkring när inne och titta på alla skor, alla leksaker och tanter och farbrödet.. Haha
Sedan så gick vi upp och hälsade på farmor, Molly var inte alls förtjust av att vara där uppe, det var helt fel miljö att träffa henne i tydligen.
Hon ville åka där ifrån efter vi varit där i typ 3minuter..
farmor såg inte allt för pigg ut, får hoppas att de hittar vad det är som är fel på henne så att hon får komma hem snart igen, hon saknade sin egen mat och sin säng.. Haha
Vem gör inte det när man är på sjukhus liksom!

Efter KSS besöket så tog vi oss en tur till Maxi, shoppade en hel hög med mat! *Najs*
Love välfyllda kylskåp! ;-)
Sedan så handlade jag mig en ny mascara, en som vibrerar som jag sett att de gör reklam för på tv, så nu ska jag testa om den är någe bra!?
Var iaf extrapris på den, så jag tänkte att det kan det ju vara värt.. Haha

Idag så ringde prästen också, nu så är allt klappat och klart med honom också, så skönt!
Nu kan jag börja skriva inbjudningskorten. Najs!

Hepp time att sova!

**POK**

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback