Mera snö och mera feber..

Det är vad som händer här i vårt liv just nu..
Snö, snö och åter igen snö!
Molly är sjuk, febrig och hostig.
Jag är febrig och har lite ont i halsen + Att jag har värk i alla mina leder.. Suck!
Suck!


Well well.. Nog om sjukdom och hemskheter!

Vad händer som e kul då... Öhhee.. just nu är det ganska så lugnt med det mesta känner jag.
Henrik handlade en film till mig idag. Luftslottet som sprängdes.
vi skulle tittat på den men det blev så sent, så vi får ta det i morgon istället! ;-P

Idag åt vi raggmunk och fläsk.
Köpte raggmunk färdig på burk som bara var att stka och den var kalas god!
Här blir det inget att stå och riva potatis mer inte, här kommer det köpas halvfabrikat framöver! ;-P


Idag så hittade jag ett lite festligt program på nätet, man kunde sitta och göra bordsplacering på datorn. Jätte kul. Placera ut borden som man ville, även ändra färg på dem, sedan var det bara att placer ut folk lite här och där.. Haha Skojsigt, det får jag nog användning av senare när det ska fixas till!

Igår så var vi inne i skövde en sväng och bokade ring.. Nice!
Sedan blev det en tur till beWed och shoppa lite SP, jag kom ju på att jag fyller ju år om drygt 2veckor.. Haha! hade ju varit fint att missa det. Skrattar!

Passade även på att boka in mig på två av Hennes härliga tårtkurser.. Vet inte riktigt varför jag ska gå där, men det är alltid härligt att vara med folk som har samma intresse som en själv.. Haha
Sedan så kanske man lär sig något nytt litet trix på kuppen, eller får bra rabatter på tårtsaker! *Hoppas* Hehe
Om inte annat så får man nog trevligt och det är ju det viktigaste! ;-P


**POK**


Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback