Förkylnings helg..

Mm.. Här har vi en helg med förkylning.. *snörvel, host*
Mycket folk som är förkylda nu, och en hel del som fått vinterkräksjukan.. Bläää!
Den hoppas jag att avi slipper!!

Ja, när man ändå har en inne helg så passar jag på att planera inför bröllopet..
Finns mycket att planera!

*Kyrka (Bokat)
*Präst (Humm.. Ingen kommentar)
*Transport
*Inbjudningskort (Så gott som klara)
*Ring (Utsedd)
*Klänning (Beslutsångest)
*Skor
*Kostym (Utsedd)
*Bordsplacering (Börjat skissa på)
*Hår, smink, naglar
*Hindersprövning (Beställa i Maj)
*Kläder till Molly
*Underkläder (Måste åka och shoppa)
*Namn byte
*Bukett (Beslutsångest)
*Mat (Nästan klart med menyn)
*Dekoration (Bestämt)
*Lokal (Bokad)
*Smycken (under planering)
*Musik
*Tårta (planerad in i minsta detalj) ;-P
*Fotograf (Bokad, bröllopspresent av pappa och Nettan)
*Placeringskort (Har en idé ;-P)

Ja, mycket är det att tänka på.. men bara man skriver ner lite tankar och funderingar så går det fint! Är ju trots allt några dagar kvar som tur är! ;-P

Nu så ska jag slänga mig i soffan och titta på film!

**POK**


Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback