Vi har en ny prins...

Idag så var det den stora dagen för Viktoria och Daniel, så härligt! De ser alltid så kära ut när de tittar på varandra och jag tycker att det är så härligt att de tillslut nu fått varandra, precis som en saga! Romantiskt!
Såg lite av det på tv idag, svt naturligtvis, såg själva vigselakten, sedan har jag inte sett något mera, får nog kolla igenom någon snabb repris någonstans senare.. ;-)

Idag har det ju även varit vättern rundan, vi var ute lite och tittade en sväng, var ju dock inte så underbart väder så vi var inte direkt långrandia! :-)
Vi var ju i Motala igår och kollade starten och allt, dock så hade det ju till vår besvikelse flyttat alltihopa från lastbilscentralen in till stan.. Suck, inte alls samma känsla och mys...
Vi shoppade lite marknadskarameller och lite kakor och sedan var det inte så mycket mera.. Men alltid trevligt att komma ut en sväng!
Henrik påstod sig aldrig varit i Motala innan så.. Haha

Tror nog allt att jag får försöka klämma in en tur runt vättern som en av våra små sommar aktiviteter under semetern, Henrik vill åka till gränna  naturligtvis (han är ju galen i polkagrisar) samt att jag tror att han skulle uppskatta en tur till visingsö också.. Härligt!


I fredags så var jag, mamma och mormor i Skara, vi shoppade och åt mat, så trevligt att komma iväg och bara mysa runt, utan karl och barn och utan stress!
Jag köpte mig 3st tröjor, 1kofta och en klänning. Trevligt trevligt!

Idag så fick jag för mig att jag skulle köpa en ny telefon till Henrik, men det var ju stängt överallt så vi får nog ta det i morgon i stället, han nog nöjd när han slipper sin Ericson.. Haha

Nu på kvällskvisten har vi varit nere vid kanalen och fiskat lite med robin, Johanna och Jonas, trevligt! Molly är dock livrädd för fiskarna när man får upp dem! Haha Ser så roligt ut, hon är såå facinerad och så rädd samtidigt... ;-)

Hepp, nu så ska jag sätta mig och pyssla lite med diverse bröllops saker...
Finns fortfarande allt lite att greja med!
Sedan blir det nog en kik på Alice i underlandet!

**POK**

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback