Väckt av rörmokare..

Japp det var precis vad jag blev idag.. Det plingade på dörren och Ludde börjar stormskälla, men Molly sover vidare, skönt!
Det var rörmokaren som kom förbi och ville kolla läget och tala om vad som behövde fixas till innan de kommer på måndag. Nice!
Tyvärr får jag ju inte bort mina rör i hallen, suck.
Han övertalade mig nästan att låta dem va som de var, men lite får de nog allt såga ner dem om de kan..
Är så trött på dem så jag blir galen, jädra snyggt att de sticker upp där, typ 15-20cm.. Suck!
Sedan behöver vi tömma garderoben också, suck.. Jaja, det får välle funka då..

Igår så bakade jag två stycken studenttårtor, dock fick jag inte den svarta sp som jag hade beställt, men jag trollade ihop lite egen svart här hemma..
Tårtorna blev fina, dock så han jag inte fota dem tyvärr.

Jag var även på salongen och prövade ut frisyr och make up till bröllopet, blir så bra så!
*Nöjd* Alldeles så där lagom.
Så nu är tid och pris bokat där också, skönt att ha så mycket klart och planerat som möjligt!

Igår så fick jag fruktansvärt ont under min vänster fot, suck.. Hur ska jag nu kunna gå ut och gå!?
Det är typ värk vid hälen undertill när man ska gå.. Jaja får hoppas att det blir bättre under dagen!
Idag så har jag ingenting planerat, ja eller en fika med mamma, men det är ju bara rent nöje!
Så skönt när det är lugnt efter en hektisk vecka!


Hepp, nu så ska jag försöka få in min lilla groda lite och äta här..

*POK**

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svärmor

Du har nog överansträngt hälsenan, det kan bli hälsporre, eller som det heter på läkarspråk plantarfasciit, av det hela och det är inte så kul, jag vet. Har nu haft min i ungefär ett år men den håller på att bli bättre. Se till att du har bra skor när du går och inte några platta saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback