Sagan om ringen.. Sista delen!

Nu så har jag köpt en vigselring.. Äntligen så har jag bestämt mig... Hihi *Lättad* ;-P
Känns härligt att ha det klart, nu så är det bara alla "små" detaljer kvar att fixa, sånt som inte går att fixa förrens samma vecka, känns så skönt!
Ett tag där kunde jag verkligen inte alls bestämma mig för ring... Jobbigt! Så i värsta fall så hade det blivit en ring ifrån automaten på ica för 5kr... Haha! Tur att jag klarade att bestämma mig! :-)

Röd och snajsig, ser dock inte så skön ut men..


Tårtbeställningarna rullar på, såå kul!
Det bästa är att ingen tårta är den andra lik.. Såå skoj!
Det enda som är tråkigt är att det inte finns någon tårtbutik här i närheten utan allt måste beställas via nätet och det tar ju sådan tid att få hem sakerna, suck!


Nu så är det allt dax att gå ut i det fina vädret och lufta sig lite! ;-) För snart så ska vi till banken på möte och sedan blir det middag hos Henriks mormor och morfar, nice!


Permalink Bröllopet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback