Såå nöjd!

Idag så blev det den stora dagen då klänningen inhandlades.. Åhh den är såå fin! *Nöjd*
Det blev en forever yours klänning. Den var bättre än den förra klänningen jag hade funderingar på.
Den vara bara så rätt när hon kom med den.


Jag stod där och prövade en klänning som jag gillade modellen på, den var offwhite och biege.. men den gick inte att dra upp dragkedjan helavägen på i ryggen (över bysten)
Så jag frågade om hon hade en storlek större men nee, tyvärr inte i den sa expiditen då.
men så sa hon att jag har ju den här och så kom hon med MIN klänning, det sa bara klick! :-)

Och nu så bor den kvar på affären så att de ska sy in den över höfter och midja så att den passar som en smäck, sedan får jag hämta den i Aug.. Längtar!


Jag fick även shoppat två stycken bhar idag =1000kr fattigare, men de var sköna och rätt så snygga.. Haha
Och så shoppade vi en stor rektangulär tavla också.. Var nu den ska få plats någonstans det vet jag inte men.. Haha! Den var snygg som attan iaf.. ;-)
Jag tror att vi har ett behov av att handla tavlor, skrattar!

Vad blev det mera shoppat.. Humm.. Mat... Lull, lull..Pärlor och stämplar på slöjddetaljer.
Och två sommar klänningar och två kjolar. Nöjd!
Sedan blev det lite flugbindningssaker också. :-)

I Morgon så ska jag baka studenttårtor igen, skoj! har suttit som på nålar idag och hoppats på att min sockerpasta har kommit som jag beställde, och vad besviken jag blev när jag öppnade brevlådan, inget stort paket, bara ett litet och tre brev.. Suck tänkte jag, tänk om den inte kommer!
Men det hade den ju gjort, den kom ju på avi.. Sikken tur, annars hade det blivit lite smått panik..
Var ju rätt så svårt att få tag på sockerpasta nu, kan tänka mig att det har med alla studenter att göra..
Det hade även kommit en lapp om att jag kunde hämta ut ett paket på 9ans kiosk, så najs, det är Mollys sommarkläder som kommit! Härligt härligt!
Så nu får sommaren gärna komma!

Hepp, nu så blir det nog en frökuse, en kesella jordgubb/lime, samt ett glas äppel juice och en film med älsklingen. Mums!

*POK*

Permalink Bröllopet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback