Fort, fortare, fortast...

Jösses, denna långhelgen har bara rusat förbi oss!

Det har varit midsommar, härligt! Det firades utan dans runt stång men med nubbe och långbord..
Trevligt som bara den, vi var ute hos mammsen som traditionen föreslår. I år var vi runt 20st, såå nice!
Jag bakade jordgubbs tårtor, som jag naturligtvis glömde fota! *suck på mig*
Men de var jätte goda i allafall. ;-)
var en mycket trevligt fredag. Vi sov över iHanken i mitt gamla rum i källaren, gud vad man sover skönt där, inget ljuse alls och kallt och skönt! Skulle behövas nu i värmen!

Lördagen så vart det pizza på Sanremo så klart.. Molly busade med "sin" Josef (min shoshef) Och det var allmänt gött och slappt!
På kvällen så åkte Mollan till Robin och Johanna och jag och Henrik begav oss till Granvik!
Vi hade skit kul, vilket röj det är där uppe! Vi var där i rätt så tidigt då det brukar bli fullt varje år, precis som även denna.
Men det var dans och röj för hela slanten, härligt!

Söndagen så hade vi kalas för min lilla prinsessa som fyllde 2år.. Fast Molly var inte alls så pigg på sitt kalas, hon hade (Har) feber och e alldeles matt.


En av de två födelsedagstårtorna som Mollan hade på sitt kalas! ;-P
Med smak av vanilj och rabarber/jordgubb! Mums!



Den andra tårtekakan.. Med samma smak...

Gårdagen var lite halvmosig.. Molly var helt däck fram till typ 17. eller något.
Jag och henrik var på banken och grejade och fixade, undertiden var mamma här och kollade till Molly. Men hon bara sov helatiden!

Sedan så kom Anna och Kjell förbi och åt lite tårta, sedan bar det iväg till båthamnen och fiska lite, vi fick allt 4-5 fiskar, vara en som blev rensad och sparad. ;-)
Torsten fick öva på simmningen och Molly försökte slå ihjäl fisken med metspöt.
Det kom en hel hoper med ankungar som försökte äta upp våra flöten.. Haha!


Nu så ska det fixas iordning här för det är time att åka till VC med Molly, hon har nog fått öroninflammation... Lider med stackarn! Uachamej, jag kommer ihåg alla timmar jag har legat på värmedyna hemma hos mormor och morfar och haft jätte ont i öronen, och tillslut så värkte det hål på trumhinnan, usch! (Inte konstigt att man hör dåligt)


**POK**

Permalink Evenemang Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback