Möhippa!

Åhh igår så var det möhippa för mig! jag hade verkligen Sååå kul! Jag hade inte direkt räknat med något hippa, så det blev som en stor suprice!


Först så blev jag kidnappad, omklädd, fick alkohol och sedan bortkörd till en brygga vid vättern, där fick jag, en blomsterkrans och en "jättefin slöja"och sedan fick jag ta av mig ögonbindeln.
(Skönt att bli av med ylle halsduken)


Väl där så var vi en hög med tjejer och sedan fick jag en "jättesnygg" väska och en slö vänsterhands sax.. Haha
Den skulle jag sedan ha på mitt uppdrag..
Vi började gå ner mot kanalen och på vägen så fick jag en datamus i väskan och sedan fick jag två paket kondomer ifrån konsum, som jag skulle sälja under kvällen.


När vi väl kom nere till kanalen så fick jag reda på vad jag skulle göra på mina uppdrag.
De knöt fast datamusen under särken jag hade på mig så den hängde på rätt "mushöjd", sedan så skulle jag gå runt och klippa tvättråd ur killars kalsonger i utbyte mot att de fick se min "mus"..


Nere vid kanalen var det ju också den traditionella fredags allsången, med MÄNGDER av folk, helt jätte hemsk! *Mardröm* Och där blev jag naturligtvis uppdragen på scenen och fick tala med värdinnan och dansa vals.. Usch vad hemskt! Men det var kul när man väl gjort det. Hehe


Efter x antal klippande i kalsonger, dansande vid scenen så var det time för oss att gå ombord på MS Sandön, där så åkte vi en tur upp till viken och åt jättegod middag och klippte ännu flera kalsonger..
Det var trubadur på båten också, Peder Sveder, kalas bra! Som vanligt!
Vi sjöng och dansade för fulla muggar och jag lovar att vi hördes runt om vid kanalen på säkert 1km avstånd.. Haha! Vi sjöng så det stod härliga till!
Alla som åkte med båten och hade tänkt sig en lugn och fin tur på Göta kanal kunde rätt så snart slå det ur huvudet! :-)


När vi väl kom i land igen så gick vi till Idas brygga och där fick jag börja sälja kondomer så att jag kunde köpa mig lite drinkar.. För nu var det slut på bjudandet! (iaf av gänget) ;-)


Jag fick sålt alla kondomer, och fick många gratis drinkar, så jag hade med mig hela 400kr med mig hem också.. Haha!


En helt guld dag! Jag hade såå kul! Kom hem vid typ halv 3 på natten eller nått..
Då var alla i djup sömn utan Ludde som var och mötte mig vid dörren!


Tack alla som var med, Ni är Underbara! ;-)


Några fina foton kan jag dock ej stå med ännu, då jag faktiskt varken sett eller fått några ännu.. ;-P
(Kanske lika väl det!)

Permalink Bröllopet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback