Limegrön..

Igår var vi till Skövde en sväng.. Shoppade av STORA mått!
Massa kläder blev det shoppat på rean, mängder med tröjor till mig en hel hög med kläder till Mollan också.
Henrik hittade som vanligt inte så mycket när han shoppar.. Ett par byxor, som inte var på rea.. ;-P Men han var nöjd iaf. :-)
Så nu sitter jag här och har på mig min nyinköpta limegröna tröja ifrån Gina.. Sååå skön, och så snygg! Helnöjd!
Igår åt vi som vanligt sallad inne på Prima, åhh så gott det är! Fast jag blev smock mätt efter typ bara halva salladen.. Skumt! Hihi

Idag så står det STÄD på schemat och kanske lite grejande med festhäftena..
Ska nu bestämma vilken orning jag ska ha de olika sakerna i, inte lätt så att det ser bra ut, Hihi
Men det löser sig, det vet jag!

Morgondagen så blir det mycket tårtbak, jag har 3st bröllopstårtor och två födelsedags tårtor på schemat! Ska bli kul!
På kvällen sen så blir det allsång med Anna och Kjell, nice!
Undra vad vi ska ta med oss för gottigt ner denna gången.. ;-P

Hepp, time att börja röja runt lite här medans Molly tittar på duck tails :-)

*POK**

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback