Vitt som snö...

Jaha.. Och snart var även denna helgen över! Tyvärr!
varför går veckorna så sakta medans helgerna bara flyger förbi?! Humm..


Denna veckan har ifs gått ganska så fort ändå, trots att Henrik jobbade kväll (De veckorna brukar ju kännas extra långa)
Men jag har haft full upp att grejja här hemma denna veckan, nu så håller ju hobbyrummet på att
få sig en make over. Nu så har jag målat klart lite mera än hälften av det som ska målas, känns skönt!
Kan ju säga att vit färg inte täcker så jätte bra på jätte blå tapeter, fick måla typ 3ggr, kul! Not!
I morgon så har jag tänkt smälla upp renoveringstapeten. (undra om den bör sitta uppe några dagar innan jag tapetserar på den?) Får jag nog at och kolla upp!

Idag så hade vi typ nada planerat att göra och jag orkade inte sitta hemma och uggla i renoveringen, så det blev en tripp in till Skövde! Nice!
Men innan så tog vi naturligtvis ett stop i Tibro och gick in på "Förr & Nu" Guld affären med stort G! *Me love* hittade naturligtvis lite små pryttlar som kommer förgylla min vardag! ;-)
Efter en så bra start på en shoppingdag så kan det inte bli missär!

När vi väl var inne i Skövde så blev det inte så mycket shoppat, "bara" en tripp till färgaffären, Rusta, Mediamarkt, coop och sedan in en sväng på "Elins esplanad" Där vi gick in på blomsterlandet och shoppade nya blommor, Me like! Och så shoppade jag lite blom dekorations grejer, så jag knåpade ihop en grupp att ha på v-rums bordet. Hittade ju inget jag gillade och i de färgerna vi har i vardagsrummet så då får man greja lite själv!


Så här blev resultatet! brunt, limegrönt och turkost! ;-) Precis som jag ville ha det!

När vi var inne på "EE" Så var det en smärre disaster där inne, taket hade typ kollapsat eller nått, för det var vatten överallt i massa affärer! klockaffären, skoaffären, klädaffärerna, telefonbutiken. m.m.
Mycket vatten var det och mycket blöta varor!
Så vi skippade resterande del av shopping där inne och gav oss ut och vidare in till Prima för att äta lite.. mums, prima är guld! bra mat och jätte bra personal!
Efter maten kännde vi oss färdigshoppade så då åkte vi hemmåt i kylan.. Brrr!

Det blev lite grejjande i hobbyrummet plocka iordning skrivborden inför tapetseringen och sedan när Molly väl somnat så slängde vi oss i soffan och kollade på film.
Det blev Sherlock Holms idag, en mycket bra film faktiskt. Bättre än jag hade förväntat mig. Hade ifs inte så stor koll alls på den filmen men iaf. ;-)

Nu så är det bara dejta sängen kvar! Natti natti!
Sov gott och dra upp täcket långt, för det är kallt! -20,2grader Brrrr....

**POK**

Permalink Kreativt tillverkat... Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback