Varför!?!

Det är fortfarande massa snö ute och jag har ingen bra kamera, varför!? Snyft!
Det hade ju blivit såå vackra kort idag! Ska ta mig tusan köpa mig en riktig kamera! *Så det så*


Ja, iag så har vi varit ute och åkt pulka, som vanligt, Molly åkte själv ner för kullen, hon tyckte att det var såå skoj!

Sedan så tog vi och gick ner till Farmor och farfar, tycker att farfar verkar lite piggare nu faktiskt, men han äter ju fortfarande inte som han ska men lite bättre är det nog iaf!
Sedan åkte vi ner till ica och handlade lite, åt oss och dem!
Är dock kaos på ica nu när de får sina nya kassor och band... På tal om Ica så kan jag för allt i världen inte förstå vad e för pantskalle som kommit på vart allting ska vara.. Typ att frukten och grönsakerna alltid är först! Så är det på det flesta ica jag vet, (Inte maxi dock)
Hur smartär det på en skala eller..
Man lägger ner frukt i korgen sedan går man vidar till mejeriprodukterna!?
Man vill ju jätte gärna lägga 3L mjölk, 1L yoggi och 1L fil uppe på äpplen, vindruvor och gurka... Eller inte! *jaja*

Väl hemma igen så var det ju dax för Henrik att åka och jobba.. Tråkigt men sant!
Verkar inte som han får något helgnatt jobb heller, för de ville inte bli av med honom på det skiftet han var.
var tydligen bara han som kunde den maskinen han är vid.
Jaja, lika bra det nu när de bytta dag. Nu är det Fre-Lör och Lör-Sön.
Och inte Lör-Sön och Sön-Mån som de sa först.

Och nu på eftermiddagen/kvällen har jag och Molly bakat cupcakes, jag ville pöva mina nya essencer och Molly tycker bara att det är allmänt kul att hjälpa till! ;-)


Så här fina blev våra mästervärk.. ;-P
Grön = Krusbär
Lila = Viol
Rosa = Smultron
Gul = Banan.

Molly bara var tvungen att smaka på den lila, den såg sååå god ut tydligen..
Så hon fick en bit och  hon smaskade och åt för glatta livet! ;-) *mums*

Molly fick hjälpa till att garnera CC, så jag fick så sött dammsuga köket när vi var klara.. Haha

Sedan kom mamma/mormor och Johan på besök, kalas bra tajmat, för då slapp Mollan följa med ut på promenix med "Torsten".  Och jag hann gå in en snabbis på seconhand med Johan.
Jag köpte mig en anslagstavla som jag planerat.
Så nu i veckan ska jag pimpa den också. Skoj! Blir nog kalas bra, jag har en färdig bild i huvudet, så nu ska vi se om det blir lika bra in real också! ;-)

Nu så är det bara "sövning" av barn kvar, sedan ska jag slänga mig i soffan och bara vara!
Eller o jag ger mig på anslagstavlan.. ;-P

**POK**


Permalink Ätbart! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback