No more christmas...

Idag så har det varit städning hela dagen.. *Skönt*
Har städat ut julen idag, bara julgardinerna kvar nu, men de får sitta uppe ett tag till tror jag. ;-)

Molly har idag varit ute och provåkt nya bobben, hon tycket att det var jättekul.
Men det är ju lite väl kallt för att vara ute några längre stunder, lite tråkigt nu när det för en gång skull faktiskt ligger snö! Nu är det -16,9.. Brr..
Igår kväll hade vi -21

Idag har våran kamp om att se Johan Falk- Leo Gaut fortsatt..
Igår så skulle vi ju sett den 4 filmen men ikke att det blev så, då funkade den anturligtvis inte, man ser filmen men det blir bara snea streck liksom som sedan rullar runt.
Skumt som tusan.. Vi trodde att det var fel på bränningen, men det funkade ju hos mamma så..
Pratade med Philip och han hade filmen så vi skulle hämta den hos honom vid 21, men då var det ju någon som var så jädra dyng.. Så där blev det ju ingen film heller.
Jag messade Robin som då fixade filmen, men inte funkade den heller. Så igår fick vi klara oss utan film.
Men idag fortsatte våran kamp... Fick tag i Philip och prvade den filmen, men sama problem där, den bara rullade och var randig... Skumt som bara den.
Då tröttnade jag på all skit så vi åkte ner och hyrde filmen på ica...  Haha
Så ikväll ska jag ha ytterligare en dejt med Frank Wagner i soffan.. ;-P

Har en liten Molly som står här bredvid mig och dansar och sjunger.. så sött!
Erik-Grönwalls- Higher. Och så fort han sjunger Higher så sträcker hon upp ena handen i luften och säger "hije"

Hepp, dax att Mysa lite med min prinsessa innan kvällen kommer!

*#*POK*#*



Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback