Film..

Ännu en dag med massa snö utanför fönstren! Härligt!
Så mysigt nu när det väl är snö på vintern.. Och då förstår jag faktiskt inte varför folk klagar..Det är vinter och då ska det vara snö!
Ifs så är det ett himla klagande när det inte är snö med, så hur den än är  blir det väl gnäll antar jag! ;-P
En sak kan jag väl hålla med om att klaga på och det är Sveriges tänk om snöröjning.. (Eller ikke snö röjning ska jag väl säga)
Här har vi det ju bra, men det beror ju på att vi bor i lägenhet och har en bostadsrätts förening som faktiskt bryr sig om hur det ser ut här! *Nöjd*
Men på allmänna vägar... ?!?  Vad tänker kommunen med eller? Eller gör det ens det?

Jaja, skit i vädret! Vad har hänt sedan sist!?
Henning har ju fyllt år! najs Hela 31år gammal har han ju blivit.. *Fniss*
Så i tisdags så hade vi lite folk här, Henriks föräldrar, mormor och syster med barn. trevligt!
Och i helgen (Söndag) så har vi kalas igen.. Mycket kalasande blir det, och det är najs! ;-)



De senaste två kvällarna har vi fördrivit tiden med att kolla på film, I förrgår såg vi 2012, den var helt ok, känns lite som ett uttjatat ämne (Jordens undergång) Men den var iaf helt ok!
Och man börjar ju fundera lite på hur det skulle vara om något liknande skulle inträffa.. Då är det nog helt klart pengar som styr.. tyvärr!


Gårdagens kväll spenderade vi med att titta på denna film, den var bättre än jag hade förväntat mig faktiskt!
Hade räknat med en lite löjlig film och där man redan hade sett alla roliga delar ur filmen på trailern men så var det inte, glatt överraskad!

Hepp Nu är det dax att ta tag i lite hushålls sysslor.. Och ta en promenix med Molly och "Torsten".

Ska även kolla min andra telefon, då den la av igår, ja eller man kunde inte skicka mess ifrån den helt plötsligt.. Jädra skit Ericsson.. Blää! Så nu har jag återgått till min kära NOKIA, dock är ju den lite trälig med laddningen då det glappar.. men det får la funka, kan ju sicka mess på den iaf! ;-P


**POK**

Permalink Film och Musik! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback