Dyng förkyld!

Japp det är precis vad jag har blivit! Började komma igår och idag har jag nyst typ 372 gånger.. Suck!
Näsan rinner som ett vattenfall och jag känner varken smak eller lukt, så det är jätte kul att åta något, eller inte! Suckar!

Molly är fortfarande vaken, hon somnade vid 18 och vaknade vid 19, väldigt praktiskt.. Haha
Men så blir det ibland!

Idag har vi hämtat vårat nya vitrinskåp, så nöjd! Det står nu och pryder sin plats i hallen.


Så najs så! Slapp jag måla det andra jag hade, det slängde vi ut istället! ;-P
Detta ska jag dock sätta insyns skydds plast längst ner på.
så att man slipper se alla pryttlar där.. Hehe Blir nog kalajs bra det.
Eller så sätter jag spets längst ner, har inte bestämt mig ännu! ;-P

Hepp, dax att sova, förkylningen gör mig dyng trött! *Snörvel*

**Pok**

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback