Söndag

Idag är det en sån där trälig söndag då.. Suck...Haha
Hepp, man ska tänka positivt! Vi e lediga och vi är på samma plats och vi gillar varandra, så allt är ju bara bra eg! ;-)

I fredags så var henrik ledig, vilket var väldigt lämpligt då stackarn hade mega tandvärk, så han fick åka till tandläkaren och dra ut en tand, Uschamej! Efter tandläkare besöket så passade vi på att kolla runt lite i Skövde,
jag var inne på Be Wed och kollade lite tårtsaker och köpte scrapbooking grejer. Mycket bra butik!
Såg att de hade tårtkurser nu i vår, det tänkte jag att jag skulle gå en, då får man kanske lära sig någon kul och nytt iaf! ;-P

Henrik körde ut Mollan till kusinerna och faster i hentorp, så att vi fick titta på ringar ifred.
Är ju lite rörigt att ha med en 20månaders huligan som ska pilla på precis allting när man ska kolla ut någon fin ring.
Dock blev jag väldigt besviken på de ringarna som jag hade spanat in och valt mellan på nätet, de var inte alls så fina i verkligheten som på nätet!
Men jag/vi hittade en annan ring som var jätte fin! Och den passade kalas bra ihop med förlovningsringen också.
Så det blir nog att vi slår till på den! Ska åka in och lägga handpenning på den i veckan och då får vi hämta den i sommar. Perfekt!

Så ser den blivande vigselringen ut, 11st jättefina brilljantslipade diamanter.


Gårdagen så skulle vi åkt in till skövde och gått på bio och käkat lite hade vi tänkt, och Mollan skulle vara hos farmor och farfar.
Men natten medllan fredag och lördag blev Molly jätte hostig, och på lördagen sen så kom febern, så då skippade vi Skövde. Känns inget bra att lämna bort henne när hon inte är frisk.
Men vi åkte ner en sväng och hälsade på hos farmor coh farfar i stället och då var Mollan rellativt pigg efter alvedon suppen hon fått innan , så då passade vi på att gå ner till Thai restaurangen och käka lite iaf.
Mycket god mat! :-) Mums.

Hepp, nu är det dax för fam kindbom/Johansson att gå ut på en promenad! ;-P

Jo förresten, nu är klänningen helt fixad också, så skönt! Alla prisuppgifter och allt är fixat.
Nu så ska jag bara sicka iväg ett mail med mina mått så börjar de sy upp den åt mig :-)



Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback