Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Härligt med all snö! Så mysigt! Och i kväll/natt/imorgon kunde det komma upp till 30cm till. MYS!

Hur som haver, dagen har varit mycket bra!
Började lugnt och fint som vanligt, sedan så kom mamma ner en sväng och så gick vi en runda, hon är bättre i sitt ben nu, skönt att OP gick så bra, nu hoppas jag på att hon slipper all värk framöver!

Efter promenad så åkte vi ner till Huldas och fikade, mumma med fika! *Väldigt underskattat*
Efter fikat så tog vi och gick en sväng i affärerna, gick in till Mias där jag fick en tröja av mammsen. Nice!
Sedan så blev det en tur in till cykelaffären för Mollan vill in och hälsa på farmor och farfar, igentligen så var det nog den rosa lilla cykeln som hägrade men ändå.. Hihi
Efter en lite cykelsväng i affären så gick vi till konsum och handlade lite, och samtidigt så kom henrik från jobbet så han plockade upp Mollan och åkte ut till Hanken.
Det blev lite torsk shoppat bland annat, mamma skulle bjuda på torsk, potatis och äggsås idag och det var mums! Mm..


Nu så sitter jag här med ett FB som funkar som skit och har huvudvärk! Blä!
I morgon så ska det tapetseras i hobby rummet, whii! Då kan jag äntligen plocka iordning där lite, och slipper ha massa böcker, pärmar och lådor i sovrummet! ;-P
Sedan ska det bara in shoppas två st hyllor på IKEA, och en lampa ska det fixas upp också (Måste borra massa hål i taket) Men sen så är även hobbyrummet klart! Najs! (Ja eller golvet ska in med, men det får bli ett senare projekt!) ;-)

Nu så ska nog jag ta och slänga mis i soffan och titta på ett avsnitt av Svenska hjärtan.. Hihi

**POK**

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback