Shopping!!

Nu så har det varit möe shopping det sista, men mest laglig shopping, då det köps julklappar både hit och dit!
De första julklapparna vi shoppade har dock inte kommit än!? Var tusan tog vårat paket vägen eller!? Tog det en flygtur över te Kina först eller? Suck!
Ja, ja.. Det dyker välle upp tids nog!

I söndags så skulle jag stått på torget på skyltsöndagen och sålt smycken, men sådant snökaos det var så blev det inställt, tråkigt, men vad ska man göra!?
Inte så att man kännde för att vara där heller direkt! Haha
Det var iaf andra gången som dansen kring granen och allt var inställd, hade tydligen hänt 1954 också sa Johans mamma.. fast det är ju typ flera århundraden sedan så det kanske e preskiberat nu.. Haha
Söndagen bestod iaf av lite tårtbak, mycket kuligt som vanligt!
Jag bakade en liten Hello Kitty tårta till en liten tös som fyllde år, den innehöll Ahlgrensbilar fluff och vaniljgrädde. Mums! ;-P

Min alldeles första Kitty tårta, den vart helt ok! ;-)

Igår så var den en Skövde dag.. Jag, Söta Anna och Malin var inne i Skövde och shoppade och käkade Kinamat, så trevligt att bara vara tjejer och ha det nice! Tjöta tjejsaker och bara mysa utan karl, hund och barn! *Wonderful*
Det blev en tur till Evolver där jag bytte mitt DA smycke.. Humm.. Ja vad ska man säga om det? Skulle nog inte riktigt säga att de vet till 100% Vad de håller på med där inne.. Han fick byta tång 3gånger innan han fick loss den!?? 3ggr, bör man inte som piercare där man utför Da´s veta vilka tänger som man ska använda till vad?? Sedan så spräckte han pärlan på de första smycket också... Jaja, dit går jag nog inte något mera iaf.. Inte när det gäller inplantat, möjligt vis piercingar, möjligtvis!

Jag köpte även två julklappar till mig själv ifrån Henrik, mycket smidigt! Haha
En snajsig Rosa metallic handväska!
Sedan shoppade jag en tillhörande plånbok också, fast det köpte jag en Grön istället för rosa!
Skit najs! Så nu så ska jag slå in dem till mig själv, och bli jätte överraskad över mina fina prylar på julafton! ;-)

För övrigt så är många julklappar klara, de flesta är planerade och några har jag fan inte en sus om vad jag ska köpa till dem!
Kim och pappa e alltid två svåra filurer!

I morgon så ska vi ta oss en tur till Tibro där ska det shoppas ännu mera! För i Morgon öppnar nämligen Netto där, trevligt! Fanns jätte mycket bra erbjudanden i reklamen vi fick hem, både mat och saker!
Sedan blir det med all säkerhet även en tur till Förr & nu.. underbara butik! *me love*
Man får faktiskt himla mycket saker gjorda de veckorna Henrik jobbar kväll.. Haha, Trevligt!

Nu så ropar sängen på mig, ja eller den har gjort det ett tag... ;-P

^^'^^POK^^'^^



Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback