Pyssel och snöoväder..

Idag är en riktig mysdag! Julgranen är uppe och lägenheten är nystädad och så snöar det ju ute.. MYS!
Gillar alla lampor, stjärnor och ljus som är tända överallt nu när det blir mörkt så fort!



Så här vacker är årets julgran :-)
Jag satte upp den häromdagen när mamma kom ner hit, hon tog med sig Molly och Ludde ut på en promenad, så då passade jag på.
Molly kom in lagon tills det var dax att klä granen, och det tyckte hon var jätte skoj!
I år har vi glitter, röda kulor, metall smöflingor och polkagriskäppar i granen, fint!
Samt en "Trädstjärna" på toppen (Molly har tittat på Landet för längesedan) :-)

För övrigt nu så har det varit massa pysslande, paketinslagande och beställande.
Så kul så.
Har haft folk här idag som kollat och beställt smycken, samt folk som hämtat smycken.
Jag gillar mina nya grövre helt platta tags, ska faktiskt göra mig ett halsband till mig själv med en sådan i.



I veckan som kommer nu så ska det även skickas lite paket som är beställda,
bland annat de chokers som jag gjort.
Blev rätt så nöjd med resultaten faktiskt.
Hittade en spets som var perfekt till att göra såna av. *Nöjd*


Så blev ena chokern, har några till samt ett armband.

Nu så ska vi åka till ica en sväng sedan blir det till att åka och hälsa på pappa och Nettan och käka lite mat!
Mums!

*POK*

Permalink Smycken Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback