Pyssel hit och pyssel dit!

Här hemma pysslas det för fulla muggar, nu i morgon är planen att tepetsera i köket, nice!
Sen så får vi välle smacka dit lite lister också *Håll tummarna för att det går att få dit dem snyggt!*

Det pysslas en hel del i hobbyrummet också, scrappas, görs tavlor och smycken.
Kan tyvärr ikke lägga ut några bilder på varken tavlor eller smycken här nu, då det är mycket julklappar, även om en del är beställd
saker.

Jag har ju dock ett scrappat kort som jag inte lagt ut ännu, det var ett kort som jag scrappade till Josephine när hon fyllde 30.

Blev ett svart och lila lite rockigare kort.. Jag gillar det skarpt! ;-P

Igår så var jag nere på seconhand en sväng, ja eller jag gick i förväg ut en sväng med Ludde och Henrik skulle hämta upp mig på vägen då vi skulle åka ner till Karlsborg.
Men iaf, när jag gick förbi där nere så hittade jag två nice hyllor/byråar som stod där utanför och bara ropade på mig, naturligtvis så kunde jag ju inte låtabli att köpa dem ;-)
Till den nätta summan av 75kr *Nöjd*

Bild får ni se i morgon.. ;-P För jag hade ju inte lagt över några bilder till datorn ännu!
Jag vet inte riktigt vart vi ska ställa dem och Henrik var väl inte till 100% jätte förtjust i att jag än engång shoppar möbler som jag inte vet vart jag ska göra av.. Haha
Men de var så charmiga så jag kunde ju inte låtabli, och innerst inne så gillar han nog dem med!
*Även fast han kanske inte riktigt vet om det själv ännu*

Henrik har kommit på ett bra sätt att få undan det enligt mig "Hemska hålet i väggen" (Inbyggda hyllan) i Vardagsrummet. Det var ju bara sätta dit fyra gångjärn, två tryckmagneter och två skivor så vipps så var problemet tydligen löst! Kalas bra!
Bara det att då får jag ju tapetsera om där inne sen också... Jaja! Det får väl bli mitt/vårt vår projekt! ;-)
Men det är ju alltid kul att kolla in nya tapeter!

**+¤POK¤+**

Permalink Kreativt tillverkat... Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback