Nya tapeter..

Dagen började lungt och gött, jag älslar lördagar!
Alla e lediga och man bara njuter av att det inte händer så mycket!
Idag så hade vi dock lite planerat.. Se där ja, så har äntligen har de nya tapeterna hamnat på plats i köket! *Nöjd*


Vi hade Anna och Malin här och så blev det som sagt var omtapetserat från den där hemska vita grilliga tapeten vi hade i köket till en ny najs svart tapet med svarta och campange färgade stora medaljonger på.
Det är kul att tapetsera, ännu roligare hade det varit om det faktiskt fanns några raka väggar att tapetsera på!
;-)
Sedan är det alltid kul att tapetsera i goda vänners lag.. Haha!


Svart och fint! ;-P

Efter tapetseringen så blev det foood... Fläskfilé med pommes, beasås och grönsaker.. Mums!
Alltid trevligt att äta mat i vänners sällskap! Bör göras oftare!

Här kommer även en bild på en av de två loppisfynden jag gjorde i onsdags.. Mina hyllor/byråar.. Vet inte riktigt vilken kategori de faller under.. Möbler helt enkelt!

Trekanten ;-P Just nu så står de placerade i sovrummet (Bredvid den ikke uppackade tavlan som borde få komma upp på väggen snart!) men vi får se vart de hamnar framöver..

Sedan har vi ju den STORA tavlan också då... Den som vi ska placera in någonstans.. Mmm.. Frågan är ju bara vart den gör sig bäst!? Inte tror jag det är inpackad i plast stående mot bänken, på golvet i storarummet iaf!!!

Någon som har något förslag på vart den kan ta vägen!? :-)

Hepp, nu så är det bäst att nanna kudden en sväng, för i morgon så är vi bjudna på julbord med Mammsen och Johan, det blir nog nice hoppas jag.

**POK**

Permalink Kreativt tillverkat... Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback