Min nya kärlek!

Idag så har det varit en riktig shoppingdag! Härligt!
I förmiddas så åkte vi in till Skövde och handlade lite.
Henrik släppte av mig i stan och sedan åkte han och Molly vidare ut till Stallsiken.
Jag lyckades shoppa de hobby saker jag behövde + ex antal meter mer spets och sidanband än vad jag behövde, men det var ju billigt iaf, så det gör inget! ;-)
Sedan så shoppade jag lite julklappar också, nu så  är snart alla julklappar inshoppade.
Dock så väntar jag fortfarande på 4 paket.. 2st vet jag kommer innan jul, 1 kommer förhoppningsvis innan jul och 1 kommer inte innan jul.. Humm..
Jaja, det löser sig nog! ;-)

Iaf medans jag snurrade runt i stan så var Henrik och shoppade en julklapp till mig.
Jag fick öppna paketet innan jul, så när jag kom hem så öppnades paketen, det var två stora fina paket.
Och det var en så fin liten present innuti.
En NIKON D3100, Säger som Mollan brukar säga -Unnerbart!
Så nu kan jag äntligen fota riktiga foton, helt guld! Och sååå kul!


*Kärlek*

Nå väl, under kvällen när Henrik har jobbat så har jag och Mollan myst och pysslat för glatta livet! *Härligt*
Har gjort 7st julklappar till, 2beställningar och så har det skissats lite på kommande smycken.
När Mollan väl somnat så började jag röja ordentligt inne i hobbyrummet, det såg verkligen ut som kaos där, nu är det bara kaos på golvet kvar ;-) Haha!
Härligt med rensade skrivbord, då får man skaparlust!

Jag har även prövat nya kameran lite, så kul, finns sååå mycke inställningar att greja med den bara, tids nog så lär jag mig nog den helt, hoppas jag! ;-P

Nu så e det time att slänga sig i bingen åter igen och hoppas på en bättre nattssömn än i går natt.
Då hade jag en väldigt drömmande Mollan som låg typ nästan på mig och om vartannat skrattade, grät och skrek... Och så jamade hon och morrade också, pratade om Lisa och om sin nallebjörn.
Är nog mycket som rör sig i det lilla huvudet tror jag.

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback