Julklappar!

Nu så planeras det julklappar för fulla muggar, har fått massa inspiration till olika klappar, har ärven pysslat ihop några själv.. Oväntat va!? ;-P
Har fått in en hög med smyckesbeställningar till jul och då flödar oftast kreativiteten till extra mycket! Härligt!

Jag har pysslat ihop några tavlor, och en hög med smycken.. Ska scrappa lite någon dag nu framöver också, men där har jag lite idé torka så det får ligga och mogna till sig lite till först! Haha


Ett av de nya smyckena som tillverkats..

På tal om julklappar så har vi beställt klappar på nätet och de märkte jag nu häromdagen att det blivit problem med... Kul! NOT!
Jag fick en avi och åkte ner till poste (Läs ica) och hämtade mitt paket, ett stort paket väntade jag mig.. Men vad fick jag, ett litet vadderat kuvert!! What!?
Är det allt frågade jag hon i kassan och hon såg förvånand ut och kollade och sa: Ja.. Skulle det vara något mera?
Ja det hoppas jag verkligen sa jag då, men så var fallet ikke..
Fick sedan reda på när jag mailade företaget att orden var delad... Tack, kunde ju vara bra om jag fick reda på det innan!
Tyvärr var ju de sakerna i kuvertet inte någon av de 6 julklapparna jag hade beställt, utan det var lite annan krimskrams.
Vad glad jag e! Och inte hinner de troligtvis komma innan jul heller! Suck!
Vi beställde redan den 4Nov och jag tyckte att då bör de väl för i hela fridens namn hinna komma tills den 24 dec men tji verkar ja få för det! *MORR*
Jaja, så får ni inga julklappar så skyll inte på mig.. Jga var iaf ute i god tid! ;-)

Alla julklappar e i stort sett planerade och klara, någorlunda iaf, skönt det!
Samt att önskelistor e utdelade till de som vill ha det.. Haha
Sedan har vi försökt dela upp sakerna så att det inte blir dubbelt av något till Mollan när alla frågar vad hon önskar sig, och det verkar lyckas rätt så bra!
Molly får iaf en tv med inbyggd dvd i julklapp av mamma sedan ett stort dockhus av pappa.
Av Mormor och morfar så vet jag att hon får hon lego samt mussepigg dvd film.. Ja det är det jag vet just nu iaf.. Hehe

Jag har dock ingen aning om vad jag själv får.. förutom av Henrik, för de har jag ju shoppat själv! ;-P
Henriks andra julklapp ska jag hämta i veckan..

Mycket klappar blir det hit och dit! ;-)
Men nu så ska jag sova!


Ett nytt typ av döskalle halsband får avsluta denna kvällen/nattens inlägg!


**POK**



Permalink Smycken Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback