Svacka..

Nu så under semester så har jag ju knappt bloggat nått alls.. *fy skäms på mig!*

Vi har iaf tagit det lugnt, umgåtts med goda vänner och bara haft det allmänt gott!
Har blivit en hel del tid spenderat uppe vid kolonin, grillat, solat, skördat och bara myst! nice! Jag har även börjat måla om lilla stugan där uppe. ;-)
Dock blev färgen inte precis som jag ville men den duger!
Kunde ju dock vara bra om det var uppehåll från detta regnande så att man kunde måla också..


Vi har även varit uppe i Sälen en sväng och semestrat, så trevligt så!
Bodde i en jätte fin stuga ihop med Robin och Johanna.
Det var så nice så, vi fiskade, shoppade, var i trollskogen och i våffelstugan.


Hundfjället.


En dalaget.. ;-)


Molly talar med kråkorna uppe i trädet och de talade med henne, så sött!


Storfiskarn..


Fångsten, en fin regnbåge.


Hepp nu så ska jag ta och gå och lägga mig, i de nya gosiga, härliga sängarna!
*love them* Kan bara säga så här..
Varje år så sover i i genomsnitt 17Veckor.. Det är väl värt att investera i en ordentlig säng!
Så här ser våran nya snajsiga continental säng ut!
Jag snackade till mig 2nya täcken och 2nya kuddar på köpet också, det är bra att kunna tala för sig! ;-)
Men något ska man väl ha på köpet när man köper en så dyr säng!


Dimond continental.. Underbar!

Bara 1Vecka kvar till bröllopet! *spännande*

**POK**


Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback