Regn, regn och planering..

Idag har vi ringt runt, grejat planerat in och fixat som bara den! Härligt när alla pusselbitar hamnar på plats!
Så i morgon ska vi träffa två av de tre serverande töserna + värden. Ska bli intressant att lägga upp det hela!

Annar så har vi varit ute hos Veronica och christopher idag, så trevligt så, barnen leker bra och vi föräldrar grejar, tjatar och har det gött tillsammans! Härligt, precis som det ska vara!
Vi lagade och åt jätte god mat ihop och bara mös, underbart.
Livet kan inte bli bättre!

Nu på kvällen så har jag även suttit med detta festhäftet... Det går fint som bara den, tyvärr är det lite tråkigt att våran externa hårddisk inte funkar till de nya datorerna, Windows 7 gillade den inte alls, så det funkar inte att få varken bilder eller musik ur den, trist som f*n. Var ju endel saker som jag hade klart som jag ville använda, men jaja, det fixar sig ändå!
Samt att vi var tvugna att installera om skrivare med mera nu, så träligt när det blir massa extra jobb när man väl ska sätta sig med något!
Men de blir nog fina när de väl e klara och de måste de vara på torsdag!

Men jag gillar iaf min nya bärbara dator.. Nice!

SÖT! ;-)


Idag så blev även mitt kära & tecken klart, härligt! Nu så håller jag bara på att målar det svart.. Snajsigt!

Hepp, nu blir det lite mera skrivande på häftet sedan blir det sängen... Mmm...


**POK**

Permalink Bröllopet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback