Kalas!

Idag så har vi varit på Lingonstigen och på 1års kalas hos Veronica och Christopher, deras "lilla" Casper fyllde 1år idag. Stora killen!
Det var ett mycket trevligt kalas, god smörgåstårta och jätte goda bullar, mums!
Verran kan verkligen baka goda bullar hon! ;-)
Molly och Charlie leker så bra ihop, så härligt att se dem!

Dock så klämde nog Molly fingret i något idag.. Det är lillfingret och hon är jätte svullen, röd, varm och nageln är helt vit.. Stackarn, inte lätt att sova när det dunkar så i fingret.
Först så trode jag att hon hade blivit geting stucken, men hittade ingen prick och så såg svullnade så konstig ut, då den slutade helt tvärt som ett streck över fingret typ.

För övrigt så sitter jag och funderar på vad jag ska ha för tyg på mina "nya" härliga munkstolar jag fyndat.
Jag har köpt ett lila jättefint möbeltyg, men jag vill ju igentligen faktiskt ha ett svart tyg med guldkronor på.. Får nog leta lite om jag hittar något sådant, är ju faktiskt ett sådant jag igentligen vill ha!
Kommer nog ångra mig om jag klär dem i lila tror jag, även om det också skulle bli skitsnyggt!


Fynden..

Idag är det precis 1Vecka kvar till bröllopet! Härligt!
Men det finns allt endel saker kvar att göra ännu, det som är störst är väl att bestämma smaken på tårtan.. Haha
Vi ska ha lite provsmakning här i morgon på diverse fluffer och mousser..

Nu så ska vi kika på film.. Alice i underlandet blir det!
Härligt! mamma, pappa mys i soffan! :-)

**POK**

Permalink Evenemang Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback