Denna dagen har bestått av ett tandläkarbe...

img_0353 (MMS)

Denna dagen har bestått av ett tandläkarbesök och efter det värk... Suck! Molly har varit hos    Johanna och Robin undertiden. Helt guld att de kan ha henne när jag är där. Hon trivs verkligen som fisken i vattnet där också, med katter och mamma mu. Så härligt att se! Efter tandläkarbesöket så var jag helt mosig, begav mig till Apoteket och tog ut värktabletter och så blev det hem och sätta igång med tvätten och en långpromenad. Sedan efter 6 maskiner tvätt så deckade jag i soffan i 20 min, såå gött!  Hoppas att värken går över tills i morgon!  <••POK••>

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback