Tiden går så fort!

Nu så börjar det äntligen bli vår.. Så gött! Det snöade lite i häromdagen men det försvann snappt som tur var!
Det är så härligt när våren väl kommer, man får så ycket mera energi och så mycket mera lust till att göra saker, precis vad jag behöver.
Skönt att komma ut ur vinterdvalan!
En sak som är lite trist med våren/sommaren är dock att tiden bara rusar iväg! man hinner inte riktig med sig själv ens känner jag! Haha

Veckan som gått harvarit mycket nice, jag har varit i väg till Skövde och gått på tårtkurs.. Vet inte direkt om jag lärde mig något nytt, men det var väldigt kul att träffa folk som har samma intressen som mig och att hitta på något utan karl och barn var också skönt! ;-)


Så här blev min lilla tårta från kursen iaf, ljusgul så här lagom till påsk!
Det var inte en typisk Jessica tårta då den innehöll blodapelsin mousse och stracciatella mousse.
Så den var syrlig och god.
Annars så är ju jag väldigt mycket för söta tårtor.. Hihi



Nå ja, det har ju varit påsk också, härligt härligt! Äta ägg och umgås med nära och kära! ;-)


Stort ägg till stor person, litet ägg till liten person. + en Shishk.. (Fisk)


Mm.. mumma! ;-P


Ohh.. Det bor en lååång röd orm i mitt ägg!! :-)


I lördags så hade vi även en jättesöt liten påskkärring här hemma som hälsade på!

Och naturligtvis så fick den söta lilla påskkärringen en glass att smaska på! ;-)

Det blir en himmla massa kort nu när man inte sköter sig och bloggar oftare än vad jag gör nu! Måste blogga oftare än 1gång i veckan *Fy skäms på mig*Hihi


Sitter och funderar på vad jag och Mollan ska äta till middag.. Suck.. Lunch blev ju tacos, Gott!
Blir nog något enkelt som pannkakor eller nått, och det gillar ju Molly skarpt så det är ju med fördel.

För övrigt så händer det nog inte så mycket idag, städa lite här hemma och sedan är det ju desperat housviwes i kväll, samt cugar town, så då bänkar jag mig framför tv´n.. Tisdagar är min tv kväll! ;-P

Permalink Kreativt tillverkat... Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback