Slö förmiddag!

Idag har varit en riktig slö förmiddag.. Mollan och jag har legat och talat i sängen och gosat, tills hon tröttnade på mig och dumpade mig för Pippi.. ;-)
Sedan kom hon tillbaka efter en stund och hade sin söta lilla ryggsäck med sig och hon hade plockat i en hel hög med bollar, katter och fiskar där i.
sedan satt hon och visade dem för mig.. Kaow (katt), boll, shichk (Fisk) och så lite färger rosa och blå de flesta enligt henne, hihi Och så var det lite räknande också, en, tåå,tee,yra,sju.. ;-)


Men nu så är det time att sätta lite fart här, ska få upp lite av de sakerna som vi köpte igår.
Sedan blir det promenix, ska ringa mamma när hon vaknar och höra om vi ska ta en fika, fredagsfika är trevligt!



Vit träskylt som ska hänga på väggen i hallen.


En såå lovely fotoram/tavla! vet dock inte till 100 vart den ska hänga ännu!


En snygg vit plåtburk för dogge maten.. ;-)


3st "små" skyltar, såå fina! De ska också få någon plats idag!


Hittade även ett såå sött litet metall hjärta som hade en pingla i sig, såå fin! Tänkte på Molly direkt när jag såg den, då hon älskar mina qi-gong bollar.
Så jag köpte denna till henne, denna har texten Min prinsessa.
Men det fanns massa olika att välja på.

Molly blev jätte glad när hon fick denna i går kväll.
jag sa till henne: Mamma har köpt någonting till dig, här får du min lilla prinsessa.
Och så svara det hon med: Åhh kack mamma.. Så sött! Hihi Sedan låg hon i soffan och vände och vred på den så att den pinglade.. Hihi


Hepp, time att sätta fart här nu!

**POK**


Permalink Shoppat! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

Var har du köpt burken till hundmaten.jag letar o letar efter nåt sånt. har nu en gammal pepparkaksburk i plast,inte så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback