Scrapping+Shopping!

Dagen började lugnt och fint och sedan så ökade det! ;-) Härligt precis som det ska vara..
vaknade av mamma sakna.. mamma sakna (mamma vakna) pippi, titta pippi.. Och där var dagen igång som vanligt!
Pippi på tv´n och full rulle! ;-)

Jag satte mig och gjorde ett kort som jag lovat att fixa till kusin vitamin som skulle firas idag.
satt där och hade massa inspiration, men jag hade inte tid att sitta och greja för länge för jag viste att mamma skulle ringa vid 12 tiden för att vi skulle åka till stan.


Framsidan, Lilla papper som är uppfläkt och där i finns en kalender över april och hennes födelsedatum är inringat med röd penna!
Sedan är det brads som ser ut som skruvar.


Invändigt, vi var några stycken som la ihop till hennes present, nästan alla kusinerna. ;-)

Efter scrappandet så begav vi oss ut till Hanken i det snöblandade regnet.. Härligt!
Lämnade kortet till bror och sedan åkte jag med mammsen till Skövde för att shoppa, såå kul att komma iväg en sväng utan karlar och barn!

Vi har kollat nya mobiler i typ alla telefon butiker som fanns, mamma hade hittat en ny som hon promt skulle ha, hehe.
Och så har vi kollat vigselringar och prövat, hittade måånga fina att välja mellan! ;-)

Men det får vi ta sen när vi åker ner till Gbg om någon vecka, vill gärna ha med henrik på den fronten.. =)

Shoppade en hög med skor gjorde jag också typ si så dära 5par för att vara exakt.. Haha
Ett par snygga skor till mig att ha på bröllopet!
Samt ett par jätte söta skor för Mollan att ha på bröllopet, hon bara älskade den, ville inte alls ta av sig dem när hon väl prövat dem.. Haha

Sedan blev det två par "Vardags skor"

Sandaler, mycket snyggare live än på kort dock, känner ju knappt igen dem på detta kortet ju.. Haha


Högklackade, sååå sköna att gå i! Och även dessa är mycket snyggare live! ;-)


Sedan blev det ett par flipflopps till Mollan, såå söta, dock var det faktiskt ett band baktill på flipfloppsen så att de inte åker av när hon går, smart! ;-P
dessa gillade hon också, fast hon tyckte nog att de var läskiga att gå i, då hon verkligen marcherade fram i dem. Hahaha

Nå väl, jag hittade inte bara skor och massa kataloger på smycken, utan jag shoppade mig även två tröjor på Gina tricot, nice!

Och en blomlåda på öb, samt en söt liten skottkärra som Mollan ska få ha på kolonin.

Sedan blev det ju naturligtvis en tur till plantagen också, där köptes det lite uteblommor och lite krukor att ha på väggen. Nice!

Det har varit en mycket kul kväll!
Mamma tog med sig Torsten hem, känns tomt.. Hihi
Men mamma fick ta med han som sällskap nu när Johan är i USA.. Hihi
Sedan så ska han ju vara där i morgon nu också då vi ska på kals till Nikki.
Ikväll så har jag även bakat en tårta till Nikki, hon ville promt ha en med jordgubbar i och på, så då blev det en sådan.. Hihi
Bild kommer i morgon! ;-)

Hepp, nu så är det nog lite mera plocka av saker som hägrar sedan så är det sängen, är helt slut i ryggen efter att ha gått hela dagen!

**POK**




Permalink Scrapbooking Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback