Seg...

Nu sitter jag här, helt seg och mosig, funderar på om jag har huvudvärk eller inte... Lite molande värk e det nog allt! Uschamej!

Dagen har varit bra! Henrik har varit ledig idag! Nice!
Den började lugnt och fint, grejade lite här hemma, tog ett strög med bilen, Molly somnade, så då åkte vi en sväng till cykelaffären och sedan blev det kinesen när molly vaknade.
Måste säga att det är mycket bättre mat där på kvällarna än deras buffé, för den är ingen höjdare imellanåt! *Skumt*
Efter det så åkte vi ut med Torsten till mamma, så hon fick lite sällskap nu när Johan är i USA, och så slapp ju Ludde sitta själv i bilen.
För efter det så åkte vi till Robin & Johanna och fikade och kollat in deras "nya" v-rum, Det vart jätte fint! Lila och nice!

Efter fikat och "katt misshandel" från Mollys sida, så åkte vi hem, packade ihop mina saker för att bege mig iväg på tårtkurs i Skövde, ja eller blom och spritskurs som det var idag..
Humm.. Den var så där, mycket upprepninga av förra kursen och det som jag igentligen gillar (Sugar pasten) kom inte förrens i slutet och då var det mest upprepning också, så jag åkte hem lite tidigare.
Inte riktigt värt pengarna kan jag nog tycka.
Hon sa innan till mig att detta var uppföljning av förra kursen, men det vill jag nog inte riktigt hålla med om. Då flera stycken av de som var med inte varit på föregående kurs så blev det ju som sagt var mycket upprepning.
men det är alltid kul att få träffa likasinnade folk och tjöta lite!

Och så lite bröllops planer då.. Funderar starkt på att byta präst... Är inte riktigt nöjd med det valet vi gjorde, ja eller val och val, fanns ju ingen annan tyvärr.
Men nu blir det nog ett byte iaf.
Varken jag eller Henrik är ute efter en jätte religös upplevelse med mycket predikningar och kristentro tjat, samt en låång predikning.
Så vi har talat om detta och beslutat oss för att om det går så ska vi byta "prälle"
Känns bättre att jag/vi och prästen delar vissa viktiga värderingar här i livet, vilket jag VET att den prästen vi har bokad nu inte ALLS gör.
Så i morgon ska det nog ringas runt och se om det går att fixa!

Hepp, nu så måste jag nog sussa lite, i morgon blir det kanske shopping i Skövde med mamma, sedan tårtbak till Nikki på kvällen..

**POK**

Permalink Bröllopet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback