Pyssel och Shopping

Gårdagen bestod av massa pyssel, så härligt, jag fick ett paket med pärlor som jag hadebeställt, så för första gången på ett bra tag så satte jag mig och pärlpysslade, såå kul, fick såå mycket ideér till andra smycken, så nu är det flera stycken påbörjade där inne på skrivbordet.
Satte mig även och beställde hem lite mera pärlsaker! Kul! Men dock dyrt! Hihi

Jag gjorde mig iaf ett armband att ha på bröllopet, sedan blev det ett armband som jag har nu och jag bara älskar det!
*Love*

Sedan så blev det lite flugor bundna igår också, det är såå kul! Färger, former och små, små detaljer.
Det som dock är lite svårt är att jag har ju som sagt var aldrig flugfiskat i hela mitt liv, och jag har absolut ingen aning om hur flugorna rör sig i/på vattnet, eller hur de bör/ska röra sig.
men det kanske är en tjusning i sig det med, för då sätter jag bara ihop dem så som jag tycker det ser bra och sött ut! ;-)
Naturligtvis tänker man ju lite på att det inte får bli för mycket motvikt och att sätta fjädrar åt rätt håll och så vidare, men annars så är det bara mixa och matcha.. Haha
Robin ville att jag skulle bina någon orange fluga till honom, så jag band ett par och sedan lite efter egen fantasi.. Hihi


En orange fluga med vingar.


En egen hittepå modell.. Han e söt! ;-)

Flugorna verkade funka fint, för henrik står nu i köket och rensar en regnbågs forell..
Och Ludde lämnar inte hans sida med mera än 1Dm.. Han älskar verkligen fisk!
Henrik tog ner huvudet på fisken till honom och han högg med en gång! Haha

Shiscken.. :-)
Vist ser den läskig ut.. Så där ond typ! Hihi Blää! Och äcklig är den nog också.. Haha


Hur som haver så har vi iaf varit inne i Skövde idag och besiktigat bilen och det gick ju så där, jag viste ju att vi skulle få byta bromsbelägg bak då jag kollade det när vi bytte däck. Så det var ju ingen nyhet. Men sedan var det en spindeled också.. Tur att det inte var några jätte dyra saker!

Innan besiktiningen så var vi och kollade på ringar, ååh.. Hittade en sååå fin ring! En riktig prinsess ring! *KÄR*
Sedan så tittade jag på den där speciella TCOL ringen som jag kikat på i katalogen och på nätet och den var precis så fin i verkligheten också, passade perfekt ihop med min förlovningsring, blev inte för klumpigt samt att det var samma höjd och allt på den.

Så nu så har jag värsta beslutsångesten här hemma! SÅÅ JOBBIGT!

Jag shoppade även en hög med inrednings pryttal, har ju lite svårt att låta bli dem.. *Beroende*
Men de kommer det bild på i morgon eller någon annan dag.

Nu så ska jag lägga mig och drömma och tänka på dessa vacka diamanter och juveler.. Hihi

*POK*

Permalink Kreativt tillverkat... Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback