Pain!

Har tandvärk.. Uschamej! Sitter här och tycker synd om mig själv! *Snyft*
Som tur var så har jag en tandläkartid i morgon vid 13.00 och då jäklar ska jag allt rycka ut den här jädra visdomstanden.
Visdomständer gör inte så mycket annat än att krångla tycker jag, är så trött på dem nu, borde rycka ut alla 4 igentligen, bara därför att...

Men nu så går jag på Citodon, så jag överlever, blir ju så jäkla snurrig i kolan av dem bara. Men mestadels av värken försvinner, så jag e nöjd av det!




För övrigt så sitter jag och väntar på att ninja hem en auktion på tradera, ska bli spännande, tror att jag kan göra ett riktgt kap om jag har tur! *Mohahaha* Vänta.. Vänta.. Tick, tack, tick,tack...

Idag så kom det även en avi på posten.. Whii.. Tror det är något rosa att hämta nere på posten.. Typ si så där 22M löpare.. Haha
Blir nog fint de dära..

Har gogglat, tittat, sökt och letat och kollat på olika brudbuketter, men hittar ingen som faller mig i smaken, så nu har jag designat mig en egen.. Hihi, den blir så fin så! ;-P

Hihi, vann auktionen! En ankarlänk halsband på 5mm i silver för 43kr, se där ja, billigt billig!

Hepp, nu så ska jag börja med maten.. Hungrig som en gnu är jag!
Idag blir det så lyxig middag som potatismos, stekt grillkorv, rivna morötter och ärtor... Mums!
Molly älskar det iaf!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback