Måndag morgon..

Mm.. Det har varit en mycket seg måndag morgon här vill jag lova, Molly skulle ju titta på pippi natt, hon vart vansinnig när hon inte fick som hon ville..
Så det har varit en tuff natt, suck *Gäsp*


I dag så ska vi iaf göra ett tappert försök att titta på ring igen, Haha. *Beslutsångest*
Får se hur det går idag.. ;-)
Har ju hittat endel jättefina ringar på smycka, men jag vill ändå se hur de där TCOL och Schalins ringarna som jag hittade på nätet och i katalogerna ser ut i verkligheten.

Vore ju förargligt om man missade just "DEN" ringen.. Haha

För övrigt så är det nog lugnt idag.. *Skönt*

Nu så ska jag gå ut i solen med vovven och Mollan en vända, Såå underbart väder ute idag, kunde ju ifs vara trevligare om alla snöhögar som ligger och dräller överallt försvann också! Hihi.

**POK**

Permalink Bröllopet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback