Lonely..

Här sitter jag alldeles ensammen och övergiven..
Ja kanske inte så drastiskt som det låter men ensammen är jag nästan iaf.


Det är lördagnatt och Henrik jobbar 18.30-06.30, jaha
va spännande jag har det.. Haha
Molly sover i sitt rum och Ludde snarkar i tvrummet..


Dagen har iaf varit trevlig!
Vi har varit på kalas hos Nikki.. Nice
.
Hon fick bokstäver i födelsedagspresent, fast inte vilka som hellst utan IIKKN.. NIKKI asså.. ;-)
Sedan så bakade jag ju en tårta till henne, hon skulle ju promt ha en jordgubbs tårta så då fixade jag det till henne, fast jag smög allt in lite sp på den också, hihi
Me like sp, hihi


Mm, jordgubbar! ;-)
Tårtan var mycket god! En nästan vanlig Svensk jordgubbstårta.
Den inehöll grädde, vaniljkräm och jordgubbs sylt.. Sedan är den täkt med sp.

Efter kalajsandet så åkte vi och hämtade mamma och sedan begav vi oss ner till pizzerian, där vi käkade, drack och kollade på hockey..
hockeyn behöver vi ju inte tala mera om *Surar*
Men övrigt var mycket trevligt!
Molly flummade runt so bara den, hon satt nog still typ 10minuter som längst och då var vi ändå där nere i typ 4timmar.. Hehe
Hon hjälpte till att baka pizza, skaffade nya kompisar, åt klubba,  flörtade med killar och tog emot beställningar på pizzor. Hehe
Hon var helnöjd, och pizza gubbarna gillar henne start.. Hihi

Vi gick och köpte lite lördagsgodis på ica och hon åt typ 1/5 på typ 8st sedan slockande hon som en gris i mitt knä.. Hihi

Men sen när vi gick hem så piggnade hon till igen, hon låg och tjattrade hela vägen hem ifrån pizzerian, hon talade med månen, visade mig vart fiskarna bor och pratade med Ludde.. Hihi
Hon är sååå söter min lilla trollunge! ;-)

Sitter på nätet och kollar runt efter en brudslöja.. Ja det är då inte lätt att hitta någon som jag vill ha.. Hihi.
Finns många att välja på också!

**POK**

Permalink Ätbart! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback