Du har köplats 457... Tack, eller nått!?

Just nu så ringer jag F-kassan, undra varför de alltid har såna köer, borde de logisktsett inte sätta in mera personal!?
Men nu har de ju skaffat den fiffiga funktionen att de faktiskt ringer upp en om man inte vill vänta i telefonkö i 25minuter.. Smart!! Haha

Ja, ja. för övrigt så ska vi ev åka ner och kolla på ringar idag, var ju stängt i måndags när vi var där. Suck!
Jag har nu kryssat, ringat in, jämfört priser, så nu vet jag vad jag ska kolla efter.. Hihi



Förmodligen så har de inte de ringarna här i Kbg ändå, så det får väl bli en tripp till Skövde och kika.
Ska ju ifs dit i morgon och besiktiga bilen. Blää!
Det finns en hög med olika ringar som jag kollat in ifrån TCOL finns ett par, från Shalins finns det några till, sedan har vi classic som har ett par fina och så har jag fastnat för en ifrån Sofia också.
Så nu ska de bara jämföras vilken jag gillar bäst! :-)
Vre ju jädrans smidigt om alla ringar kunde finnas på ett å samma ställe så att man kunde jämföra alla på en gång, men så är ju inte fallt tyvärr..

Jaha.. Och ny präst hittade vi ingen heller.. Förstår inte det här riktigt.. När vi gifter oss så finns det 1präst den helgen i Kbg.. Hur tänker de då, brukar det inte vara bröllopstider på sommaren?
Och folk behöver/vill väl, både viga sig, döpas och begravas..!?!
Nee inte om du bor i Karlsborgs kommun, då får man anpassa sig! Suck!

Hepp, blöjbyte på Molly och dusch/bad för oss båda står på schemat.. ;-)

**POK**


Permalink Bröllopet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

Om du ska ha vitguld, så kolla upp hur mkt vitguld det är i ringen. Min förlovningsring börja gulna innan de ens gått ett år, o ja fick då veta att den typ är "lackerad" med något,som slits av rätt snabbt. Min är köpt på guldfynd, deras typ egna märke och jag har läst nu i efterhand att de är kända för de typ =(

Postat av: Jessica

Nee jag ska inte ha någon vitgulds ring.

Guldfynd är tyvärr rätt så kassa överhuvudtaget när det gäller kvalité tyvärr.

Där för jag velar så med ringar nu, för jag hade ju hittat "min" ring redan tidigt, och det var på guldfynd, men sedan fick jag reda på att de har mindre guld och sämre kvalité på diamanterna i sina ringar. Så då var det bara att leta vidare.. ;-)

men med vitguldsringar så ska man ju behandla dem typ med något medel hos guldsmeden med jämna mellanrum, kolla upp det så blir den kanske bättre. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback