Beslutsångest! Sagan om ringen

Åhh.. Har hittat, tänkt, funderat och bollat med Henrik om vigselring/ringar!
Jag hade ju en ring bestämd, som var ifrån Guldfynd men nu för ett tag sedan fick jag ju reda på att Guldfynds Schalinsringar har mindre guld i sig (de är tunnare och smalare). Samt att de har diamanter med sämre kvalié.
Så nu tror jag nog allt att jag tar och dissar Guldfynds Schalinsring... Suck!
Nu i kväll/natt har jag suttit och tittat och hittat massa fina ringar.
Så nu råder STOR beslutsångest!
Har hittat 5st fina kandidater..
Men sedan så har jag ju diskuterat med Henrik om en anna nice sak som jag har råkat springa på för någon månadsedan.
Fast då passar det inte så bra med de förlovningsringarna vi redan har.
Och jag gillar ju faktiskt min förlovningsring skarpt, inte för att den är snyggast i världen!
Men den är absolut fin!
Sedan så är den ju skön att bära och så har den massa minnen med sig och det är ju det bästa av allt med den!
Så nu får vi nog ta och åka och kolla på dessa ringar i verkligheten innan min hjärna dör överhettning! Haha

Förhoppningsvis så är inte alla dessa ringar som jag har kladdat ner på mitt papper här lika snygga i verkligheten! Haha!
Det har inte jag räknat med iaf, för när jag kollade runt från allra första början så hittade jag två sååå fina ringar ifrån Schalins serie River. Men när jag sedan fick se dem på riktigt så var de inte alls så fina som de var på nätet och i katalogerna.
Så det var en besvikelse, men lika bra var väl det!  För annars så skulle jag ju inte hittat de här speciella ringarna som jag har hittat nu! ;-)
Allt ont har något gott med sig!


Permalink Bröllopet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback