Regn, sol och Ledighet

Ja ha... Och mitt inlägg jag skrev försvann tydligen då... MORR!

Hur som haver så får jag väl skriva om då.. Humm...
Vad hade jag skrivit!?!

Jo, i torsdags så var vi i Hjo på marknad, det var mycket trevligt! Vi shoppade inget speciellt blev lite småsaker som vanligt, sedan så fikade vi med Elina. Sedan så åt vi lite glass och Molly fick remmar av Elina.
Molly var helnöjd över remmarna hon åt upp alltihopa och blev jätte kladdig! Haha Så då blev det till att gå hem till Elina och tvätta av henne lite! ;-)
Sedan så blev det att åka hem och käka lite mat (Pizzerian) sedan bar det direkt iväg till Tibro och fixa lite med bilen och så hem igen... Haha.. Mycket flängande blir det.. Tur att inte bensinen kostar 12.70kr/L...

Fredagen bestod av en resa till Skövde, där vi besiktigade bilen. (Vilket gick kalas bra)
Efter endel krångel, då det inte går att boka någon tid i deras tidsboknings central under tiden de har lunch (Wierd) Vilket är mellan 12-13.30.. Helt knäppt.. Nå väl, det är ju deras problem!
Jag och Mollan spenderade lite tid på Elins esplanad undertiden Henrik besiktigade bilen.. Hittade inte något speciellt kuligt.
Sedan bar det iväg mot Media markt där de hade special erbjudanden hela dagen..
Efter Mediamarkt så blev det Thaipak.. Mumma.. Såå gott! Bäst av allt var att de missade att slå in efterätten så den friterade bananen med glass blidde gratis! Gratis e gott! ;-)

Nu så har jag beställt två stycken nya stansar.

Ett hjärta och en stjärna.. Kommer bli kalas bra tror jag allt. Nu får vi hoppas på att de kommer i veckan!
Spännande, då ska här stansas ännu mera! ;-)



_-**POK**-_










Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Vilka fina stansar. Var har du hittat dem?

//Griffelfot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback