Multipysslaren bloggar vidare...

Mm.. är så sugen på att sätta mig scarppa lite nu, har köpt så många nya fina papper, clear stamps, brads och dylikt på sista tiden.. men ikke lätt att göra det när man har en lite huligan som härjar runt, man får inte riktigt ro då, av någon konstig anledning.. Hihi

Och nu de senaste kvällarna har jag varit dö trött när Mollan väl somnat, tror jag håller på att bli dyng förkyld! Blää!

*Molly är så söt, hon sitter här i blöja och försöker att ta på sig sin tröja, hon lägger den på huvudet och är sååå nöjd, sket snyggt* *Älskar mest i hela världen*

Igår var vi på kalajs i Hentorp, det var trevligt! lilla Jullan fyllde hela 11år!
Tänkte ju att jag skulle lägga upp lite kort ifrån gårdagen och veckan som gått men Henrik har ju nallat med sig kameran... humm.. Karlar! Hihi

Henning är för övrigt ute och åker moped med sin svärfar.. Hihi.. 6mil på moped... Låter i mina öron inte så jätte lockande, men får hoppas att han tycker det är kul och att han är nöjd iaf! ;-P
Å andra sidan så skulle nog inte han  tycka att det är så kul att sitta en hel helg i en stor sal med massa tjattriga fruntimmer och pärla.. så smaken är ju som baken...

Molly bara älskar sina nya fina röda foppa tofflor som vi köpte till henne på Askersundsmarknaden i onsadag, de är så söta, såå små, storlek 21, hihi.
Jag shoppade mig även två jätte fina orkideér, och 1najs tröja.
Och Henrik shoppade sig ett halsband, korv och hjortronsylt, haha
Men det bästa av allt var nog helium balongen enligt Molly, snacka om nöjd! Haha.Ludde var dock inte så nöjd över sin nya rumskamrat, han reste ragg och morrade som bara den åt ballongen, snacka om läskig! Haha, Mes vovve!

I tisdags så var jag även på begravning, det var en såå fin begravning, mycket stark!
Begravningar är alltid jobbigt, men speciellt jobbiga är de när det gäller folk som gårbort i förtid, precis som de två senaste begravningarna jag varit på, sandras och Tobys.. Jobbigt jobbigt!

Hepp, dax att klä på huliganen och sedan bege sig ut i det fina vädret! ;-)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback