Mm....Slapp, slö och likgiltig


Idag så har det varit en seg dag...
Har varit trött och allmänt jätte seg! vaknade sent, Molly sov länge, gott, men allt blir så fel då bara.
Molly hostar så nu när hon sover, uscha, det gör riktigt ont i en när hon ligger där inne och hostar, bara hon inte får samma som jag hade när jag var liten.
Idag har jag iallafall fixat iordning det sista på några beställningar jag hade, ska skicka iväg dem i morgon.


Alexandra


Meli


Kristin

I morgon har vi tvätt tid.. Blää vad tråkigt! Och nu funkar bara 1maskin i källaren också, ja eller det gjorde det sist vi tvättade iaf, de kanske har hunnit laga den nu.

Fredagen består av en resa till Skövde, Henrik ska till kss och träffa sin läkare..
Sedan så blir den nog en tripp till stan också..

Hepp, vad ska man hitta på.. Alla sover.. Molly sover sedan kl 19.. Henrik sedan 21.20.. och Torsten, ja han sover ju typ jämt...
Blir nog till att scrappa lite tror jag... När man ändå kan får man passa på!  ;-)

Permalink Smycken Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback