Härligt väder och cykeltur

Både idag och igår har vi varit ute på cykeltur i det fina vädret, såå gott så!
Molly tycker att det är riktigt trevligt att cykla, fast igår när vi cyklade hem ifrån Hanken så somnade hon vid konsum ungefär.. Haha. Många intryck att ta in på en gång och det är ju jobbigt! ;-)

Har ju som sagt varit i Hanken idag, där tog jag tag i och började fixa iordning mitt fönster som har stått där och väntat läääänge nu! jag tog bort allt kittet, plockade ur rutorna och så slipade jag båda sidorna, nu är det bara finsliperiet kvar vid spröjsen, sedan så ska jag ta och "måla" det.
Sen får vi se om det kommer i några speglar i det eller om jag hittar på något annat kul med det, det återstår att se... Hihi, men bra blir det nog i vilket fall som hellst skulle jag tro! ;-)

Igår så tittade vi på film (Henrik somnade inte ifrån den helt totalt, wow! Han slummrade bara till lite!) Vi såg iaf Allt flyter, och ja... Vad ska man säga, en lite halvkul speciell svensk film!

I lördags så var jag och Christhine och fikade på tant Lottas, härligt att sitta ute och fika! Det är så mysigt där nere, synd bara att det blåser endel vid sjöarna!

Natten mellan fredag och lördag så Lotta och lennart (Henriks föräldrar) inbrott i cykelaffären, träligt när folk inte kan se skillnad på ditt och mitt!
Men frågan är ju hur länge det dröjer innan antingan någon talar bredvid mun, eller att polisen kommer på nått!

*POK*


Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback