Snö och vildsvin!

Idag så har jag varit ute på promenad med mammsen, härligt och när vi var ute och gick så började det snöa, ordentligt också..
Så ifrån torrt på vägarna så är det nu 5cm snö igen.. Blää..

Sedan så fick jag en jätte fin påmminnelse på en telia mobil räkning... Jag som inte ens har telia som operatör.. Öhhee.. Förstår inte att det ska vara så krångligt och fatta detta, den här räkningen skulle de ju ha tagit bort förra gången som jag ringde och talade med dem.. Att det ska vara så krångligt med allt. herregud jag har inte telia, jag har ju tele2, att de inte fattar detta.
Så jag fick ringa till telia, igen! Och tjata med dem och de ansåg att det var Elgiganten som gjort fel och skulle ha ringt igentligen, vilket jag håller med om.
Men iaf så sa han till mig att jag skulle lägga räkningen i pappers insamlingen! Hihi, det är bra det, så skulle jag vilja göra med flera räkningar! ;-)

När Henrik väl kom hem så åkte vi till Robin och Johanna där Kim var, och så knäckte han rätt Henriks rygg/nacke (knakade fint) Så nu hoppas vi på att det blir bättre med hans rygg!
Molly lekte lite med kissarna ja iaf den ene, den andra hon var livrädd för Mollan! Haha

Sedan så skjutsade vi Kim till Mölltorp och jag shoppade billig barnmat/gröt/efterätter på fredens! ;-) halva priset är bra! De har byggt om och fixat om på barnavdelningen så då fick inte alla blöjor och mat plats så då reade de ut det! kalas bra! ;-)
På hemvägen så höll vi på att krocka... Med ett vildsvin.. Shit pomfritt vad stora de är.. Hade glömt bort det! Haha

För övrigt så behöver vi städa ordentligt här hemma innan resan, alltid skönt att komma hem till nystädat!

**Over and out**

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback