Lill Lördag

Idag så har det inte hänt så mycket, Henrik var 1timma sen hem ifrån jobbet idag, de hade något möte som drog ut 1timma på tiden... Kul.. Not! Strunt samma, för jag och Molly sov middag.. Haha jag däckade som en klubbad säl med henne, såå skönt!

Har nu haft huvudvärk i flera dagar, och det försvinner inte, kan inte förstå varför, antar att det är den där äckliga lilla förkylningen som ligger bakom det hela.. Blää!

Jaja, det blev lite matlagning, sedan en tur till Hanken och handla åt henriks farmor som vanligt och så hem och så byta sängkläder och sortera en hög med tvätt.. Så i morgon ska här jäklar i mej tvättas! Hihi
jag tycker det är bra med tvätt dagar, då får man allt tvättat på en dag och man kan inte dra på det heller utan man får tvätta när man har tid!
Sedan så har vi ju två maskiner till förfogande och så tar det bara 36minuter så det går undan rätt så bra! ;-)

Nu så är det inte många dagar kvar till vi åker, åhh vad skönt det ska bli! Kollade vädret och det kommer in ett högtryck till Teneriffa på Söndag, passar ju kalas bra det! Hihi
Vi åker härifrån kl 02.00 på söndag, så Lördagen blir det tidig sängång så att amn får sova lite iaf, för Molly struntar ju i om vi sovit eller inte.. Haha..

Nopp, nu så ska jag nog ta och knoppa, är trött som en gammal gädda! ;-)

KÖSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback