Jobb, jobb och åter jobb!

Känns som att det är massa saker just nu, fast ändå inte!

Försöker fixa med beställningar jag har på smycken, men nu kan jag ju inte stansa på dagtid längre, då jag inte längre har någon åtkomst till min balkong.. Så stansningen får vänta till kvällstid då Henrik är hemma och tar Molly.

Annars så är det fullt upp med Molly nu, händer saker hela tiden!, Hon börjar gå mera och mera, släpper taget från skrivbordet och går till soffan och så.. Jätte skoj! fast mycket bulor blir det också! Hihi Men det hör ju till!

Idag så ska jag ner till verkstaden med pappa igen. Kuligt!

Men just nu är det dax för en liten promenix! ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback