Semestern fortsätter och så även regnet!

Det regnar och regnar och regnar! Hoppas att alla som klagade på värmen är nöjda nu!! *Suckar på er*

Hur som haver så har vi i alla fall varit iväg på en liten minitripp till västkusten, det var najs, inget regn där då. *Skönt*
Man behöver komma iväg och koppla av lite emallanåt ;-)

Kommande vecka blir nog lugn och skön hoppas jag! Och så hoppas jag på SOL också!! ;-)
Så att man kan bada lite och bara mysa runt!

I morgon så ska vi ner till vicevärds kontoret och skriva lite papper på lägenheterna, ska bli så skönt att flytta! *Nöjd*
Det var gott att allting gick så smidigt ändå. Jag sålde våran lägenhet på typ 10minuter och så fick vi den nya innom 3dagar.
Nu får vi snart 100kvm att röra oss på, guld!
Vi har köpt jätte fina tapeter till Mollans nya rum, nu så ska jag bara hitta en färg som matchar med tapeten, eller om jag målar vitt. ;-) Tåls att fundera lite över.
Vi ska även byta golv i hallen och tapetsera om i hobby rummet, men det får vi ta och kolla på om några veckor när vi får tillträde. Spännande!
Sedan blir det nog ny soffa och nya köksmöbler också.. Om vi hittar något som faller oss i smaken vill säga! Men soffa måste vi ha en ny, jag tänker inte ens nästan släpa med mig Henriks galma sletna nersuttna soffa till nya placet!

Idag så ska vi på kalas ner till farmor, hon fyllde år i fredags men då var ju inte vi hemma så vi firar henne idag istället.
Sedan blir det nog till att packa några lådor och ställa ner i förrådet i källaren, skönt att ha så mycket som möjligt packat inför flytten, så att det inte behöver bli panik pack sen, för det är ju sååå träligt! + Att det oftast inte blir varken någon ordning eller struktur på nått om det blir hastigt packat.

Bilder från sem kommer när jag orkat lägga in dem i datorn! ;-)

Kyss och klämm!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback