Ny bäbis!

Idag så har det regnat typ hela dagen! Blää!
Var nere hos pappa i verkstan en sväng, sedan släpade vi med oss honom till tant Lotta och fikade lite.. Mums! ;-)
Sedan blev det en sväng ut till Hanken och hälsa på mamma och johan som kommit hem från semestern.. Trevligt!

Och så har det ju packats några lådor idag med.. jag tänkte det om jag packar några lådor om dagen så hinner nog allt som ska vara packat bli packat tills vi ska flytta. ;-)
Henrik ansvarar för lådorna och jag packande har vi kommit överens om.. Bra deal tycker jag allt!

Så nu hoppas jag bara att folk ringer eller kommer hit och anmäler sig frivilligt till att hjälpa till med flytten! ;-) Så tråkigt att behöva tvinga folk.. Skrattar!

Här kommer lite utav korten vi tog på semestern..


Trollet är ute och går med Molly och Molly är ute och går med Dumle.. ;-)
Första stoppet på resan.. Trollhättan.


Morfar och Molly på promenad på Orust


Äckliga maneter i hamnen...


På vägen hem... Bron till heaven... Ja eller Trollhättan... Haha

Idag ja eller i natt så har jag även fått ett litet kusin barn, en liten Svea blev det.
(Sa ju att det skulle bli en tös ju) Så ett STORT grattis till christhine och Björn!
Molly har fått en syssling till.. Hihi

Nu så ska jag återgå till mitt lådpackande! Och så ska jag fylla i lite i Mollys "boken om mig" innan den packas ner..

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Vilket datum blir flytten då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback