Nu var det riktigt längesedan...

Ja nu var det ju jätte längesedan jag bloggade och la in några bilder på BD.. Så nu var det allt dax!

*Det är typ jätte varmt ute! kalas sommar!


*Molly har fyllt 1år, hon fick massa fina presenter! Trehjuling, eldriven mc, skrinda, bobbycar med släp, lektunnel, pengar, leksakshus med små gubbar till (Som hon tycker är jätte kul!) Duplo lego, väska, regnskydd till barncykelstolen, nallar, stapelkuber, tänkar leksaker, my little ponny mm, mm..

Paket i sängen på morgonen är ju ett måste! ;-)




Vi hade Mollans kalas ute på gården i Lusthuset, blev så bra så!
Alla fick plats, hundar, barn, vuxna och alla presenter! vädret var ju kalas bra också, sådan tur!



Jag bakade två tårtor och räknade med att det skulle räcka lagom och det räckte precis perfekt!
Hade vit vanilj sugarpaste, sedan skogsbärsmousse och vaniljfluff, och den blev jättegod!

Hepp, nu måste jag städa av lite här hemma, kommer folk hit och shoppar smycken i morgon!

_'^ Over and out^'_

Detta inlägget hade tydligen ikke publicerats... *KONSTIGT OCH IRRITERANDE*
Tur att det blev sparat bland alla andra inlägg som jag ser iaf!
Får välle lägga ut det nu då! ;-)

Permalink Molly Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Vi får gratulera Molly i efterskott:) Stor hon har blivit. Vilka söta tårtor du hade gjort, kanske skulle lägga in en beställning till Elias dop;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback