Livet... Upp och ner....

Jösses i min lilla låda vad trött jag är eller!

Molly har nu i två dagars tid inte velat sova på kvällen, så hon har somnat vid typ 12-1 på natten... Suck!
Sedan så vaknar hon vid 3-4 och gallskriker! Låter precis som att det är någon som försöker slå ihjäl henne.. Jätte hemskt! Och det hjälper inte att plocka upp henne, ge henne nappen eller välling. Hon bara gallskriker vad man än gör.
Så inatt vid 4 så började hon skrika, hon typ gallskrek i 20min sedan slutade hon en liten stund sedan fortsatte hon igen.
Jag tänkte på att det kanske är tänderna som spökar och gör ont så jag gav henne en alvedon supp men inte hjälpte den!
Ifs så är det tänderna så borde hon ju vara lite grinig på dagarna också.. Skumt det dära!
Sedan slog det mig att det kanske är växt värk.. Men ja.. Vad gör man åt det lixom!?
Iaf efter typ 40-50min i natt så blev hon tyst, då satte jag henne framför tv´n och så kom Henrik och löste av mig. *Guld*
Vet inte vad det är som är "fel" men om det fortsätter i natt också så ringer jag till Bvc i morgon.. Då får de göra en koll på henne.. Vi måste ju sova och något är ju fel om hon bara gallskriker som en stucken gris!

Förutom Mollys kvälls/natt beteende så är det väl rätt så bra! ;-P (Tror jag) ;-P

Igår så var vi i Tibro på Mini zoo.
Molly klappade "Mini grisar", getter mm. Sedan så satte vi oss och fikade, mysigt så! ;-)
Molly blev dock rätt så inponerad av nappgranen som finns där inne på området, hon ville ta med sig alla nappar hem.. Haha

I Måndags så satt vi hemma hos pappa och slöade och hade typ nada att göra men så kom vi på att vi åker till Örebro och badar, Trollet anmälde sig frivilligt som barnvakt så då var det bara att bege sig iväg.
Jag, Henrik, Lill Kim, Nikki och Malin åkte iväg.
Vi hade skitskoj.. Ont men kul var det! haha
Forsen i bergen är ju inget att leka med kan jag ju säga! ;-P
Jag har en uppfläkt stårtå nagel, två uppskrubbade armbågar, ett stort jack i lillfingret och fina blåmärken på höfterna! Haha, men det var det klart värt! ;-)

Igår så gjorde jag klart Mollys bokstäver som hon ska ha på sitt rum nu när vi flyttar, bestämde mig för att brunt och rosa blir ett bra tema, samt prickar, så det fick det bli.
Har även målat några trä prinsess kronor som jag hade. Och de fick bli rosa naturligtvis. :-)


Bokstäverna när jag målat dem lite, kanterna skulle ju vara vita! ;-)


Färdiga! Så snajsigt så!
Satte på prickiga organza band på baksidan så att man kan hänga upp dem fint på väggen sen.


I lördags så blev det Falköpings cruising för våran del... Mycket trevligt!
Det regnade dock på vägen dit, men det stoppade inte oss! ;-P

Johan! ;-P


Johanna i fin form! ;-P

Jag, Henrik, mamma, Johan och Johanna var det som åkte.
Jag är fortfarande hes som satan efter all sång, tappar rösten imellanåt.. Haha! *Guld* Men det var det värt!
Vi fick gå i drive inén på Mc Donalds.. Det var ju en upplevelse.. Såg nog rätt så roligt ut, massa bilar och där imellan klungor med folk.. Haha



Mollys nya nöje, Lägga pengar i spargrisen! Hon tycker att det är jätte kul, fast hon blir lite galen när pengarna tar slut! Haha.
Så fort hon hittar ett mynt eller en plånbok så springer hon ut i hallen till sin spargris.. Hihi Sött!

Matar grisen! ;-P

Kyss och klem!

Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback