Sun here we come! ;-)

Och så har ännu en helg bara rusat förbi! (vad har vi gjort igentligen)
Jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen numera, tycker bara att tiden har sagt poff sedan lilla Mollan föddes!
Och nu är hon 7 månader,kryper  för fullt, har fått tänder, ställer sig upp mot alla och allt och "pratar" så glatt så! *Underbart*

Just nu så har jag fastnat på facebook och det underbara lilla spelet Yoville! *Såå skoj* Haha  (beroende framkallande 3000) Haha

Idag så bokade vi äntligen våran resa som vi talat om, så gött så!
Så i mars så bär det av till Sthlm och sedan vidare till Teneriffa! *Gött*
Ska bli så skönt så! Så nu har jag ringt till f-kassan och skaffat försäkringskorten som man måste ha när man åker utomlands (Kommer om två veckor) Nice! Och i morgon så ska vi bara iväg och fixa ett pass till Molly... Hihi
Även små troll behöver ju pass när de ska resa! Fniss!
Så skönt så, annars så är ju nästan allting fixat, ska bara kolla över en annan sulky dock, kan ju vara smidigt att ha med sig en sådan! Hihi



Nopp, dax att släpa en liten Henning i säng tror jag allt!! Hihi
Natti natti!

Permalink Evenemang Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Åh vad härligt!! Avundsjuk juh:p

Postat av: Jessica

ja det ska bli jätteskönt att komma iväg en sväng och bara koppla av! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback