Telefon dag igår!

Igår var jag jag typ fast svetsad i telefonen kändes det som! Haha
Ringde f-kassan som det alltid typ är 1miljon före i kö hos.. Blää säger ajg bara!
Sedan var ajg tvungen att ringa till trygghansa om försäkring, då min andra försäkring som mamma hade på mig gick ut i januari, så nu får jag skaffa en själv.. Hihi
Tandläkaren och avboka tid som jag naturligtvis hade under just den veckan som vi ska åka iväg, de blir alltid lika glada och trevliga när man vill avboka en tid där nere.. *Suck*
Polisen om pass och öppettider, och som tur var så hade de långöppet på tisdagar så det var bara att bege sig in till Skövde igår efter att Henrik slutat jobba. Men inne hos polisen var det kö kan jag lova! *Usch*
Men Molly brydde sig inte så mycket om det, hon satt och pratade med allt möjligt folk där inne, hon charmade alla! ;-)
Och hon blev sååå söt på pass fotot! Hihi
Så nu får vi åka in nästa tisdag och hämta det.. Värdelöst att behöva åka till Skövde för det!
Sedan så åkte vi och käkade lite pizza, Henrik var hungrig (Som alltid) Hihi
Vi skulle ju tagit en sväng till Hentorp och hälsat på, men klockan bara rusade iväg så vi fick åka hem och lägga Molly och gå med Ludde och allt annat som måste göras på kvällarna. (usch, jag hatar alla måsten här i livet!)
Vi får ta en sväng till Hentorp när vi hämtar passet sen istället! ;-)

Hepp, nu är det dax att fixa lite här hemma och sedan så blir det promenad sedan lunch och så träning!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback